wtorek, 28 lutego 2012

Prolog

PROLOG:
Siadłam na łóżku , z nadzieją że marzenia się spełniają…
Nigdy nie pragnęłam czegoś bardziej niż tego żeby wraz z Kim pojechać  do Londynu . Jedynym problemem było to że miałyśmy po 16 lat i rodzice Kim nie zgodzą się na wyjazd do Europy . Ale wracając do mnie to mam na imię Bella właściwie Izabella ale nikt nie umiał tego poprawnie wymówić  więc zaczęłam przedstawiać się jako Bella i tak już zostało . Urodziłam się w Polsce ale mając 4 lata wyjechałam z rodzicami do USA . Zaczęłam chodzić tam do szkoły i poznałam Kim . Od razu zaprzyjaźniłyśmy się dlatego że obydwie kochamy taniec i śpiew .A poza tym mamy tak samo nierówno pod sufitem :D Moi rodzice często wyjeżdżają w delegację ponieważ mają sieć sklepów z odzieżą odzieżowych , szkołę i studio tańca oraz wytwórnię płytową TOP STAR która podpisuje kontrakty ze zwycięzcami brytyjskiej edycji X-Factor . Tęsknie za nimi ale co mam poradzić . Dlatego chcę zdać maturę w Londynie i tam zamieszkać . Razem z Kim tworzymy zespół IB (czyt.ajbi) i nagrywamy pierwszą płytę . Idzie całkiem nieźle ale to naprawdę ciężka i męcząca praca . Do wakacji zostały 2 dni dlatego zaczynamy wprowadzać nasz plan pt.: „Witaj Londynie” w życie…

1 komentarz:

  1. oooo, bardzo ciekawie się zaczyna. czekam na kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń